Sunday, February 14, 2016

環遊世界(4) - 日本 - 京都(1)

其實我諗好多人都估唔到我今次係第一次踏足日本境內。其實我一直都知日本好玩,而且相對地係先進過好多國家,所以玩起上黎會舒服好多。但亦都係因為咁,日本從來都唔係我最想去嘅地方。「咁先進咁方便嘅地方,洗乜咁早去,老D先去都唔遲啦!」呢個一直都係我嘅諗法,到五十歲先去都唔遲。不過自從福島地震之後就唔係咁講喇。因為我開始後悔唔早D去,而家搞到去日本好似去打劫咁,係做緊D大逆不道嘅事咁,尤其當我結婚之後,就更多人叫我唔好去日本。原因,我諗唔洗我多講。

Anyway,今日我終於黎到日本。第一站係京都。

我一直聽唔少人講日本幾好幾好,其實真係搞到我有好多幻想。所以當我發現京都其實都唔係想像中咁先進時,我覺得好似比人呃左咁。不過,我老婆話京都同東京相比,只係一個鄉下地方。咁如果係真的話,咁呢個鄉下又真係幾先進喎,我鄉下就未有八達通,但京都就有得用ICOCA,即係IC卡。

ICOCA & HURAKA呢個組合其實都幾無敵,我唔係係咪最平,但應該都係最方便,因為有左HURAKA就可以由關西國際機場直去京都,而IC卡就可以撘晒所有交通工具,即係買左呢個組合,就可以一下次融入呢個地方,去邊都唔會有難度。不過如果真係一日之內去幾個地方,其實1 day pass都幾抵,因為搭地鐵或巴士通常都要二百幾十日元,但一個1 day pass只需要600日元,所以搭3程已經回本。不過,我成日都話,搭3程都只係平得幾十日元,即係幾蚊雞港幣(以0.07換算),都唔知慳黎做乜,而且1 day pass又唔係度度都有得買,行去買嘅時間都唔止值幾蚊雞啦。所以話呢,如果真係用1 day pass,真係要一日撘好多程先好用。

黎到日本,其實最唔方便係唔識日文,雖然有D地方係有英文(機場或火車站呢D比較多外國人嘅地方會多D英文),但去到郊區少少例如嵐山,電車巴士都淨係得日文,咁就會變得非常唔方便。我呢D大鄉里,佢唔講,我鬼知撘電車或巴士係點比錢?原來好似香港撘叮叮咁,係車尾上車,車頭落車,落車時先入錢或嘟IC卡。撘巴士都係,喺車身中間個大門上車的,落車先比錢。得日本,鬼知咩。日本曾幾何時都叫第二大強國啦,呢個國家咁封閉,用咁少英文,真係好難令我鐘意呢個國家。

仲有就係,京都站都叫一個大站啦,指示真係幾唔清楚,D出口指黎指去,指到錯晒。最好笑就係入左JR閘口之後,原來仲有個閘口入新幹線。乜唔係入完要出返先再入另一條線架咩?I was so confused.都唔知個站點解會搞到咁混亂。而且咁大個站,原來得西出口同中央出口。咁如果我要去東面點算?冇辦法囉,得兩邊可以出囉,救命!或者可能有高人可以指點下啦~

另一個我覺得比人呃左嘅係,食物質素。好多人都同我講,日本D野幾好幾好食,幾貴都值,今日一試,不外如是。係,日本嘅食物係好食,好啱香港人口味,我都覺得好正。但比我想像中差太遠。曾經有個好鐘意日本嘅朋友話日本人其實唔太鐘意食三文魚,係香港人先咁鐘意食,咁我都聽講過,日本人鐘意吞拿魚多D。然後我呢位朋友就碌大對眼,嚴正聲明:「唔係吞拿魚,佢地嗰D係叫拖羅!」我心諗,真係咁大分別咩。我當時未試過,唔敢反駁。但我今日真係覺得佢嘅反應係崇日反應。


source: 天壇官網

說到底,日本食物質素唔差,但真係太多香港人將日本誇大得太多,所以我so far都係失望多過驚喜。但有間餐廳我覺得係應該suggest下嘅。呢間係食燒牛肉出名嘅,叫天壇。喺京都祗園。網址:http://www.tendan.co.jp/gion/。點解我suggest呢間野呢?第一,我覺得真係好食,佢嘅牛肉他他真係幾好味,仲有佢個燒肉盛合嘅醬汁好入味,D肉燒完真係好味到出汁。不過呢間野等位要等最少一個鐘,所以最好早D去攞飛,然後行下街先再返黎。呢間野,我覺得真係好過份,我地叫左好多野食,食極都唔洗一萬日元,即係7舊水港幣都唔洗,真係好過份。佢要我地等一粒鐘,但淨係賺我幾舊水?你話係咪好過份!

至於酒店方面,我其實要求唔高,最緊要乾淨整潔。有間類似backpacker嘅酒店真係火唔錯。呢間野叫PIECE HOSTEL KYOTO。網址:http://www.piecehostel.com/kyoto/en/。佢地嘅職員講英文講得好好,我知佢地識講普通話,但講真,係我唔想講普通話。呢度除左check-in check-out之外,真係乜都自己搞掂,包括食完野幫佢洗埋碗。但間野就包左無限熱水,咖啡,茶。你有需要就自己沖野飲,冇人會理你,最緊要係要自己洗返D杯。早餐都包左,不過係間單早餐,主要都係面包同飯,要求唔高的話,其實幾好味。如果想搵間平靚正嘅,我覺得一定要揀呢間。

另外真係要提提大家,唔好一月二月去嵐山,因為嵯峨小火車係唔開的,小火車係要三月到十二月先會開。而且而家D樹全部都係樹支多過樹葉,所以我地今次去嵐山都係好唔合時。







No comments: