Thursday, February 18, 2016

環遊世界(7) - 日本 - 城崎溫泉(2)

去到城崎,除左一定要試松葉蟹之外,仲一定要試但馬牛。所謂但馬牛,其實係和牛嘅一種,產於但馬。我地就試左一塊但馬牛,今次真係第一次品嘗入口即溶嘅牛肉,基本上輕輕一咬就已經斷開,好味嘅程度真係難以形容。

由於城崎比較近海,所以亦都有海產,呢度就出名松葉蟹,不過原來喺城崎食到嘅蟹並非全部都係松葉蟹。原來,好多睇落好靚嘅餐廳,佢地供應嘅蟹係入口嘅蟹,唔係松葉蟹,行外人其實未必分得出。我地食嘅松葉蟹,一隻要一萬二千幾日元,而入口嘅冰蟹鮮蟹,大約係三分之一價錢。講真,我地都食得出係有D分別,但個分別我又覺得不至於對差咁遠。所以係咪堅持一定要食松葉蟹,我就覺得見人見志啦。

我地其實都係喺間賣蟹嘅舖頭睇睇下,又問問下,先知到原來佢地唔單止賣蟹,仲可以上二樓坐低食野。城崎嘅酒店,溫泉,商舖等,絕大部份人都只係識日文,而咁啱我地揀呢間舖頭又有人識普通話,所以佢就介紹左好多牛同蟹嘅野比我地,仲帶我地落地舖揀蟹。原來,日本人對食物真係好堅持,我地揀左D蠔,諗住生食,點知佢地話D蠔己經死左,所以堅持唔可以生食,要煮熟先可以食,而且價錢係死蠔嘅價錢,而唔係新鮮生豪嘅價錢。由於我地由於要趕火車,所以一切從簡,所有食物都淨係直接烤黎食,咁就可以快好多。





我地喺大幸商店食最後一餐,真係回味無窮,希望可以喺強國人攻佔城崎之前再黎一次。


順帶一提,食松葉蟹嘅季節二月尾就完,所以如果要食最好食嘅松葉蟹,記住二月前黎城崎喇。不過我唔記得問蟹季幾時開始^^"。



No comments: