Wednesday, February 24, 2016

環遊世界(10) - 日本 - 大阪(3)

去日本,好多人都會租wifi蛋,我一開始都唔明點解,日本都叫先進國家啦,當地都應都好多地方有wifi先啱。今次一去,真係嚇一跳,然後得啖笑。

由機場入巿區,大部份人都係坐JR,我心諗,JR上一定有wifi啦,一上JR,放好行李,坐低第一件事就係駁wifi。好野,真係有,不過。。。




 
搞左好耐,先知原來要事先攞左個Guest Code先可以免費用wifi。做法係,send個email去jrw@jorguest.wi2.ne.jp,然後就會收到reply,入面就有個Guest Code。

問題黎喇,作為一個遊客,我鬼知用wifi之前要send email?咁即係我上得網之前要上網send到email先?呢個idea真係brilliant。

好彩,我事先喺香港買左張無限上網sim card。

 呢張sim card幾好,一開始用起計,可以連續用7日。頭2GB係LTE,用晒之後仲可以上網,但就變3G。我喺深水埗買,只係$80蚊,相比租wifi蛋,真係平好多。聽講某大陸網都有得賣,而且平好多。我就貪方便喺深水埗買。佢仲包埋說明書,而且係有中文的。開卡之後記住set返APN,說明書入面教埋你點set,咁就唔會set錯。


張card一買返黎係nano sim,不過買嗰陣可以試下叫老細送埋card套,可以變返micro sim或其他size。


張卡上面有埋電話號碼,in case有需要,都可以留電話比酒店等等。

用左成個trip,我覺得速度唔錯,就算用完頭2GB,變左3G,個速度都比我想像中快好多。但喺某D郊區就收得麻麻地,有時得返1格,甚至完全收唔到。不過我想話,酒店/餐廳/商場wifi好多時都唔可靠,就算駁到都上唔到網,所以我好多時都唔用wifi,用晒呢張卡上網,再share返比其他人用,既方便又快捷。



No comments: