Saturday, February 20, 2016

環遊世界(9) - 日本 - 大阪(2)

九成九嘅香港人黎到大阪,相信都會shopping,而且一定會做東亞病夫,不停買藥,因為道聽途說,阿豬阿狗都話日本D藥好,而家又平左咁多,去日本一定要掃貨。不過我地行左幾轉,京都同大阪各有野比較平,間間唔同,所以如果好care一個幾毫的話,真係要格晒價,然後逐間買。而我地,就花左大量時間去格價。

黎日本之前,我老婆已經一早做晒資料搜集,邊D抵買,邊D有用。下面呢度就係一部份佢cap嘅圖。




































其實只要上網search下就搵到好多呢類資料,所以我都唔再講太多。其實唔同藥局或化妝品店,價錢真係可以差好遠,我見過有隻洗面Gel,價錢相差接近一倍,而且最好笑係,貴一倍都仲有大把人掃貨,好明顯真係唔係個個都識格價。唔想比人搵笨,可以點?好似我咁囉,去每一間藥局都影晒所有貨架,要搵返邊隻貨喺邊度賣幾錢,即刻就搵到。下面就係其中一部份影低左嘅貨架。有興趣的話,可以睇下當地而家(2016年2月中)咩價。

呢間係大阪心齋橋嘅藥局,好多野都係呢度最平:





































呢間都係心齋橋嘅藥局,有部份喺呢度係比較平:





























點都估唔到,原來黑門巿場入面都有藥局,而且仲好平添,我地有一大部份戰利品都係喺呢度掃貨,不過呢間唔係tax-free,但就算加埋稅,好多都仲係平過出面:























呢間係奈良嘅藥區,一D都唔平囉:












呢間都係喺心齋橋,超多強國人喺度掃貨,但咁多間之中呢間係最貴:















要留意嘅係,有D藥局係tax-free,有D唔係,如果唔係tax-free,記得睇清楚價錢,係包左稅(8%)定未包稅。如果係tax-free,要買夠5000日元先有得免稅,佢收錢時就會收少你8%稅,唔似其他國家咁,要去機場退稅。

不過,如果喺百貨公司買野,例如大丸,就要買完野(含稅)之後再去大丸百貨入面嘅退稅點搞退稅,如果多人的話,其實都要等好耐。

要記住嘅係,喺免稅店買野,貨品係會用特製膠袋包住,然後先會比你攞走,喺日本境內係唔可以開封,唔可以拎出黎用。不過,其實D貨妝品都有水份,所以必須寄倉先可以帶返香港,即係話,當你過境時,D貨己經寄晒倉,有冇拆過出黎用,有冇開封,佢地真係冇辦法check到。但係聽講真係會抽查,至於點查就真係唔知佢地,如果真係擔心比人查,咁我就建議你將所有戰利品用手提袋hand carry(液體除外)。亦都因為咁,其實冇tax-free嘅藥局都有佢嘅好處,就係佢地貨品可以即買即用,唔洗驚比人查。

其實除左藥品,心齋橋同黑門巿場都有100円店,例如DAISO,D野都幾抵買。我地淨係掃100円店都用左半日。

花左咁多心機掃貨,我地到底掃左幾多野?下面張相就show到一部份,張床太細,show唔晒咁多^^"



香港人一向出名精明,格價嘅野,喺香港一向做開。唔知你又見唔見喺D相入面邊隻貨品係貴左接近一倍呢?

No comments: