Wednesday, October 7, 2015

環遊世界(3) - 希臘 - Mykonos

希臘其實最出名係D小島。而小島中最出名係Santorini,其次係Mykonos。所以我地今次就揀左呢兩個小島,不過其實希臘仲有好多其他小島,我相信都唔會太差。

風車日落,小威尼斯
Mykonos最出名係有風車,唔係一個,而係一排五個,仲要係好巨型o個種。其實呢D所謂風車係磨坊,以風力去將小麥磨成粉,然後再用黎造面條面包。今時今日,呢D磨坊已經失去實際用途,變成佈景板。而咁啱,呢D磨坊喺島o既西面,所以日落時太陽正好o係五座磨坊o既後面,影出黎o既相同藍白小屋相真係各有各美,所以我都建議大家點都要去一去Mykonos。




小威尼斯亦係Mykonos出名o既地方。一排小屋伸出海面上,海浪不停拍打屋底,就好似意大利威尼斯出名o既建築一樣。
交通
去Mykonos其實有三個方法。第一係由雅典坐飛機去, 不過其實雅典同Mykonos唔太遠,坐飛機反而會浪費時間。第二係由雅典坐船去,如果玩完雅典先去Mykonos,呢個方法係最好o既。第三個方法係由Santorini坐船去,如果玩完Santorini先去Mykonos,咁你最好揀呢個方法。

希臘船票可以o係SeaJets官方網站買:
https://www.seajets.gr/

早一星期買其實都已經足夠,因為D船好大隻,好多位的,同埋買economy已經足夠,再貴其實個位都差唔多。上船時第一件事係攞行李,唔同目的地有唔同o既行李架,記住唔好擺錯。之後就入船艙,搵位坐低。記住,到時大家會爭先恐後去擺行李,再爭先恐後去搵位,手快有手慢冇,雖然唔會冇位,但要打散坐都唔係咁好啦。仲有就係,如果你係網上買飛,去到碼頭先攞飛,記住提早去碼頭,或早D去攞飛,因為有時佢地會取消班次而assign左你去另一班次,所以早D攞飛就早D知。當然,佢地都會有email提你,但我唔敢擔保個個都收到囉。如果有租車,最好早一兩日去攞飛啦。仲有就係,D船票其實有mark位,但上到船個個都亂坐的,但有時又會有人手持船飛問你地有冇坐錯位,所以自己執生喇。

Mykonos其實唔細,可以租車環島遊,但其實除左碼頭區多野睇多野買,其他區都唔係想像中咁靚,有D沙灘淨係得太陽傘,根本冇人去玩。不過,亦都係因為咁,話唔定你可以發掘到人地見唔到o既靚景。

食物
當你以為Santorini同Mykonos呢D小島一定有海鮮食o既時候,你就真係大錯特錯。呢度o既海鮮又貴又少又唔好食。食海鮮,都係返香港食好D。

Mykonos其實最正係D橫街小巷o既餐廳仔。細得黎又好靚,D野食仲唔錯添。仲有就係總有一間o係左近o既酒吧,喺三十幾度天氣之下入去涼下冷氣,飲杯啤酒,真係好爽。尤其當你行到攰,等睇日落時,小威尼斯入面D酒吧就更加係不二之選。

酒店
我地喺Mykonos只留兩晚,亦唔會租車,所以book左間比較近碼頭區o既酒店,貪佢步行就可以出去玩,所以我地揀左一間叫Madalena o既酒店。點知就出事喇。

首先,希臘人英文差我都可以理解,但呢間酒店o既肥婆receptionlist講英文講到鬧交咁,語氣非常差。最重要係,我黎Mykonos係坐船黎,一上船已經打去問有冇人接送,冇o既話點坐車去,我講晒我坐邊架船,邊個班次,佢問返我轉頭係邊個碼頭落船。Mykonos係有分old port同new port,我以為兩邊都好多船上落,事後我先知,其實根本所有船都集中喺new port。但佢當時就話叫我到左先再打比佢,佢到時先再安排車接我,但又唔講洗唔洗錢就收我線,再加上語氣差,我同佢傾完電話都已經一肚氣。等我落左船,搵左一大輪到底我喺old port定new port,最終我要用GPS再加offline map先可以定位到自己喺new port,然後再打去問酒店。最好笑係,由頭到尾佢都冇講接送洗唔洗錢,問佢點搭車去佢又唔講。咁你叫架車黎接我,我咪比你屈幾多錢都得?不過,最後發現new port去酒店其實只係5分鐘車程,而且到我check out都冇問我攞返車錢,我先知接送係免費。

酒店期間,都有一段小插曲。我地房冇露台,但洗完衫要晾衫,咁我地房對出係有個露天common area,諗住食完早餐,又有太陽,就拎D衫出去晾一陣,出去玩先拎返入房。點知肥婆大大聲話唔可以拎D衫出黎晾,叫我地拎返入房。OK,我就當你係酒店policy,唔比人晾衫出黎。點知我地出去玩完返黎,就見到一件二件衫晾晒喺同一個地方,仲要晾到第二朝食早餐都唔見有人黎拎返,而肥婆又唔出聲。咁算唔算歧視我地?

到我地check out時,又有另一件事發生。有個鬼佬,聽口音應該係英國人,同個肥婆嘈。佢話一早打黎留定房,當時電話有個女人應承左比某間房佢,仲quote晒價錢,咁大家agree左,以為黎到就有房,點知比唔間房佢,咁都算,咁咪住D差少少o既房囉,但check out時,竟然charge返本來個價錢,咁點會合理?但個肥婆仲要用D好差語氣o既英文同人地拗,又唔認自己係電話入面個女人,又話酒店咁做冇錯,仲話大家唔係argue,係discuss。OMG,唔係肥就大晒的。我地聽到都覺得好火,何況當事人。

所以呢,呢間叫Madalena o既酒店,我係100%唔suggest。如果係都要住呢間,咁有咩問題就自己同酒店"discuss"喇。

No comments: