Wednesday, February 17, 2016

環遊世界(6) - 日本 - 城崎溫泉(1)

黎到日本,梗係要試下日本嘅溫泉,而我地今次就揀左一個未被強國人攻佔嘅地方——城崎溫泉。講你都唔信,雖然呢度唔大,只有幾條街,但溫泉數量絕對係多到你浸唔晒,而我就喺24小時之內,浸左六間溫泉。

喺日本浸溫泉,我諗大家都知,係要全裸,唔比著任何衫褲泳衣,所以如果介意的話就唔好黎,因為唔浸溫泉就真係好浪費。不過,我又覺得點都要試下嘅,其實D水真係好熱,入到去真係煙霧瀰漫,如果唔係專登望其實係乜都睇唔到的。不過,其實無論住邊間酒店,佢地都有提無一條白色小毛巾,係浸溫泉用嘅,記得帶埋去,因為外湯係乜都冇比你的,所以我連酒店大毛巾都帶埋去抺身。

由於我地揀咗川口屋城崎河畔酒店,佢地包左7間外湯,即係酒店外嘅溫泉,而酒店內亦有一個酒泉,所以我地總共可以唔洗再比錢嘅情況之下浸8個溫泉。呢度D溫泉間間都有唔同休息日,不過如果開門的話,大部份都會開到11pm,所以我地一到埗,就首先去左第二日唔開嘅溫泉去浸左先,然後第二日一早就出去浸溫泉,務必將所有溫泉全部都浸過一次。一路沿著條街行,其實都幾多野睇,幾多野買,有好多手信係得城崎溫泉先有。呢度出名食松葉蟹同埋但馬牛,仲有大大小小唔同嘅cafe,有D係食cake,有D係食蛋糕,所以我地嘅策略係,每次入溫泉只浸半小時,出黎之後就搵間野坐低食下野飲下野,然後再去下一個溫泉再浸。

呢度嘅溫泉水都幾熱,浸三至五分鐘就會頂唔順,要用涼D嘅水沖下身,或者出去室外浸,又或者休息一下先再落水浸。其實浸三round都已經好夠,出黎抹身吹頭,換埋衫其實都差唔多半粒鐘。


雖然我地冇浸晒全部七間外湯,但其實佢地大同小異。我認為最好嘅外湯係鴻之湯,同一之湯。鴻之湯其實係最偏僻,但亦都係因為咁,鴻之湯最少人,最靜,我浸室外嘅時候,真係少人到得返我一個人喺度浸,個天又落住少少雪,睇住D泉水喺山上面成條瀑布咁流落黎,真係幾有詩意。不過,浸完出返黎休息區就真係唔太夠坐,同埋坐得冇咁舒服,而呢方面一之湯就好D,因為佢個休息區係上返一層,所以大返D,多D坐位,又坐得舒服D。鴻之湯同一之湯都有按摩椅,而其他休息區都係比較細,如果要等齊人先走,咁就有時可能要企。而最差嘅,我相信係柳湯,因為真係太細,浸水嘅位置其實只有大概三個浴缸咁大,幾個大男人一坐落去,其實己經冇乜位淨,D人上落水又阻住D位,所以其實真係浸得好唔舒服。而休息區更加只係得一條長櫈,最多坐到三四個人。所以我真係強烈建議大家唔好去柳湯,尤其係下午三點幾開門嘅時候就更加多人。如果你真係咁犯賤,點都要去試下,咁我建議夜晚十點先好去,因為早上同夜晚最少人出黎浸溫泉,而柳湯係夜晚十一點關門,所以十點去應該最少人。

不過城崎呢幾條街嘅食肆開門閂門嘅時間都幾特別,好多都係十一點先開門,中午休息幾個鐘,三點左右又開返門,然後五六點左右就閂門,但又有D係五六點先開門,做到夜晚十點。所以如果揀左某間食蟹或食牛嘅舖頭,真係要睇清楚幾點開門幾點閂門,如果唔係好多時都會摸門釘。

其中有一間餐廳食蟹唔錯,叫海中苑。我地叫左咁多野,都只係5400+1950日元,即係514港幣左右。如果喺香港食,隨時要過千。





No comments: