Friday, February 19, 2016

環遊世界(8) - 日本 - 大阪(1)

對香港人黎講,日本關西最出名嘅城巿一定係大阪。第一次去日本,點可以唔去大阪呢,而我今日就黎到呢個香港人必去嘅大城巿。

其實我一向都唔太鐘意去大城巿,因為香港本身都已經係一個大城巿,咩都有,去另外一個大城巿其實真係同留喺香港冇乜分別。所以我去大阪,主要都係純粹到此一遊,又或者當係陪下老婆。

其實大阪最驚喜嘅係黑門巿場,相比京都嘅錦巿場,黑門巿場比較多賣魚同賣水果嘅舖頭,不過就少D手信店。而最令我印象深刻嘅係D好好味嘅拖羅,淨係睇魚生本身嘅顏色同肉片嘅紋理都已經睇到個分別。不過講真,要食D好貴嘅拖羅先會覺得同香港嗰D有分別。如果只係食平價或中價拖羅,其實香港都食到。我地食嘅貴價拖羅,如果冇記錯係要1800日元,得5片。而平價拖羅我地食左600日元,但有十幾二十塊。



除左魚生,其實仲有士多啤梨,柑同埋密瓜都應該要試下。D士多啤梨真係可以大到好似個蘋果咁架。



黑門巿場入面亦都有好多熟食,我地就第一次喺大阪食大阪燒。同香港嘅所謂燒餅比較,呢度真係好味好多,最大分別嘅係,香港嘅燒餅係好粉,食半塊已經好人飽,而呢度係完全唔會有呢種感覺,塊餅入面完全係真材實料,唔需要加粉去填充。所以個感覺係,係越食越想食,而唔係越食越飽。




我地當然亦都有去心齋橋同埋道頓堀呢D出名嘅街度,講真,呢度真係好行過旺角好多,條街闊好多,又乾淨好多,不過同旺角一樣,都係咁多強國人。

另外,我地仲試左好多香港人食完再encore嘅磯丸水產,不過其實都幾雞肋。我地叫左一個set,包左四樣野,其中海螺同白蛤都令人失望,而扇貝同北寄貝就比想像更鮮味。海螺味道偏苦,而白蛤就太韌,好難咬。

我地夜晚食左一間好多人推介嘅燒肉放題,叫做「国産牛焼肉食べ放題 あぶりや」,每位3480日元 + 8%稅。呢間野真係好多人黎食,我地等位等左超過一個鐘,如果想黎呢度食,最好預先book位。不過呢度嘅牛肉多款唔在講,仲要真係好食,完全唔係放題嘅質素。不過,同之前喺京都祗園食嘅天壇相比,我覺得肉質都係天壇好好多,但味道方面其實不相伯仲,如果要挑剔,只能話国產牛肉放題比較咸,食到最後真係會好厭。





總括而言,食物質素比香港真係高出好多班,加上日元跌到咁低,所以都幾平靚正。黎大阪,我又唔shopping, 所以我最大目的都只係食。

No comments: