Monday, February 15, 2016

環遊世界(5) - 日本 - 京都(2)

聽講好多人去京都係為左著和服,因為其他日本城巿未必有得出租和服。所以,去京都旅行,好多時都會見到好多人著晒和服喺街行。而我,同我老婆,就係其中兩個。我想講,千萬千萬千萬唔好10度以下著和服。。。

去京都之前好幾個月,老婆已經鄭重表明一定要著和服,仲要一齊著。其實我就冇乜所謂嘅,不過當時聽講著和服有好多件,到時會熱到飛起。結果,今日終於要著和服,點知今日就一夜之間跌左16度,得返2-6度。我心諗,著和服咪啱晒囉,一定夠暖。點知,到我著完一出舖頭門口我就知奶野了。。。和服有兩件底衫,一件面衫,天氣凍時可以再加一件外套,四件衫其實應該夠暖,但只限於上半身。下半身其實只得一件長袍包著,好似著左長裙咁,如果冇打底的話,入面就已得返條底褲。呢世仔第一次著和服,鬼知會係咁架咩,我真係冇打底,咁嘅氣溫之下行足全日,真係凍到呢。。。所以,如果你未著過和服,我建議10度以下真係唔好試,除非你有預備打底啦。我地見岡本呢間好多香港人都喺度租和服,而且口碑唔錯,所以我地都喺度租。網址:http://okamoto-kimono.com/about/index.html

其實預約著和服,第一,真係要約早D,因為佢每一個款都係有限的,得一件或兩件,所以如果你係第一個去㨂衫,你就可以有好多款比你揀,如果你下午先去,就得返人地揀剩唔要嘅款式。第二,唔好慳,你一生人會著幾多次和服?我相信十年一次己經好多,咁仲慳黎做乜?最貴嘅package都只係五千幾日元,D款式真係靚D,同埋布料質地都係好好多。我見有D女仔著和服著出黎個效果成個阿婆咁,真係唔著好過著。

仲有就係,著左和服,真係唔好食咁多野,因為你根本食唔到。無論男定女,條腰帶都係札到好緊,基本上你D大腸小腸都已經擠左上去頂住個胃,所以如果仲去食大餐,真係苦上加苦。去飲杯茶,食件餅夠架喇,因為你根本唔會覺得肚餓。

著左和服其實係幾靚嘅,去清水寺同伏見稻荷大社影相真係幾襯個環境。清水寺附近其實幾好行,尤其對於第一次去清水寺嘅朋友,因為成街都好多紀念品,又有小食,同埋仲有D小客棧,可以飲下茶食碗紅豆年糕。而伏見稻荷大社就有好靚嘅千本鳥居,隨時影影下就冇左兩個鐘。淨係去呢兩個地方其實已經玩到一日,不過記得帶腳架同帶多粒電。
source: 網絡圖片


No comments: