Tuesday, February 4, 2014

派利是 vs 逗利是

農曆新年過後第一日返工,例行公事當然係派利是同逗利是。其實大家又有冇諗過,原來喺派利是同逗利是o既過程之中亦都可以看到人生百態。

先講逗利是,小弟未結婚,當然唔需要派利是,所以每年呢一日都係收利是嗰個,不過小弟性格一向半中半西,所以對逗利是o既習俗並不太投入。所以每當見到一位同事向三唔識七o既同事逗利是,我就會覺得此人非常市懀。如果有群眾壓力的話又另計,因為當成班人一齊去逗利是時,其實有種歡天喜地o既氣氛,講真,無論收到o既利是入面裝住o既係青蟹定花蟹,又或者只係硬野,我諗大家都會同樣開心。但如果你得自己一條友,膽粗粗走去同個唔係太識你o既同事恭喜發財,人地禮貌上當然要比利是你,但心裡面真係小到你飛起。



其實逗利是真係要有禮貌,明知人地唔想派比你,你就唔好走埋去遞上一大隻手板。如果你真係咁恨錢,咁不如做返個知情識趣o既人,只逗自己部門o既利是,其他部門同事,佢地想派就派,唔洗迫人地記住你,咁可能對你前途更有幫助。

派利是o既,有時都好好笑,又要派,又要偷偷地派。如果唔想派,不如請假去旅行避年,我諗咁樣冇人會怪你。但你又要過年後第一日就拎利是去派比熟人,但又要驚死人地知,叫人唔好同其他人講,我講得真係好小家。不過,最令人不快o既都係D自以為是,架子幾丈高o既所謂高層,佢地的確係有錢,所以派利是派得有霸氣,唔洗你地黎逗利是,佢直頭一個一個位去派,但又要派到好似派啤牌咁,人地講咩吉利說話都聽唔到,將封利是丟去你張枱就算。冇錯,係好有霸氣,但我唔想要囉。我轉頭真係用佢D利是錢捐去馬會算,當冇收過。

所以呢,派利是又好,逗利是又好,唔該大家似返個人啦。





No comments: