Wednesday, February 12, 2014

香港人速食文化

最近開始寫小說,名叫"呼吸"。寫呢篇小說係有一個好奇特o既原因,有一位朋友喺group入面話,不如大家用"呼吸"為題寫一篇blog。我相信其實佢只係講下笑,但我諗諗下,又覺得幾好玩,加上已經有十幾年冇寫小說,又手痕好想玩下,所以就寫左四集,共三千幾字。當然,篇小說只係開左個頭,個教事仲有排寫,我相信寫四十集都唔係問題。

寫四集係我第一個目標,因為"那夜凌晨,我坐上了旺角開往大埔的紅van"o既作者Mr. Pizza,喺電台訪問中提到,當初佢為左挑戰自己,所以都係寫左四集,然後post喺高登。如果反應不如理想,就會不了了之,但如果反應好,就會繼續寫。結果,如果大家係高登巴打絲打,應該都知道,最後呢篇小說係爆到七彩,最後仲出埋書,而家仲拍埋電影,今年年中就會上映。而我,當然唔似得Mr. Pizza咁,寫得出咁意想不到o既情節,亦唔似佢咁寫左好多年長短故事,不過我寫呢四集,其實都係想試下反應。



就如Mr. Pizza所講,香港人始終係有速食文化,即係好似食杯麵咁,三分鐘食得,用多三分鐘就食完。睇文章都一樣,唔好要我用一個鐘頭去睇,我只會用三分鐘去睇。所以小說基本上要將個頭寫得好有趣先可以吸引到讀者,如果三分鐘之內唔能夠吸引到讀者,基本上呢篇故事就已經唔會有人理。所以喺高登係有大量o既甜故,通常會有一個比較長o既title,一句已經點出成篇野o既賣點,而且內文多用口語,夾雜大量粗口,而故事多數發生喺香港。要有齊呢D元素,先勉強可以令人睇三分鐘,但如果頭五百字唔夠吸引,讀者亦都唔會繼續睇落去。

"呼吸"呢個故事,冇甜味,冇一點即明o既title,只有極少量粗口,故事亦唔係發生喺香港,而且頭五百字仲未帶出整個故事o既賣點,所以明顯地唔會喺高登或網絡上生存得到。呢個情況其實我都預左。

不過,如果我有時間的話,一定會完成呢個故事,因為有好多非常有趣o既元素係高登文裡面搵唔到,例如飛車情節,高科技軍事武器"GUNDAM",而最重要係,所有寫出黎o既事物,都可以喺現實世界搵得到,而唔係幻想出黎,就好似男主角所揸o既銀色跑車Mercedes-Benz SLR McLaren,你絕對可以Google得到。

No comments: