Monday, January 6, 2014

Go Pro, Phantom, What's Next?

曾幾何時,仍然係大學年代o個陣,身邊好多人,包括自己,都對知識追求好有熱誠。記得當時冇參加過任何學會,亦冇上莊,但參加左一個比賽 - 全港大專生機械人大賽。當年o係香港係第一屆,所以資源唔多,亦冇人教路。我好enjoy呢個比賽,brain storming,整prototype,由十幾組人變成三隊去參加比賽,全部都瀝瀝在目。

當時o既teammate而家己經各有所長,各散東西之後,各有各精彩。我相信最精彩o既應該係Frank Wang, DJI公司o既創辦人。當年佢己經對直升機好有熱誠,今日,佢己經將熱誠化為產品,由轉為金錢。每個故事背後總有一段辛酸史,而且唔係每一個故事都會有完美o既結局。Frank Wang之所以成功,除左佢自己努力之外,亦好需要天時地利人和,佢o既故事可以o係呢度睇到:


DJI公司最為人所知o既產係Phantom系列,可以同黎高空攝影,拍片,同Go Pro有異曲同工之妙,甚至根本可以同Go Pro一齊用。

好多人會話,如果我係佢,我都得啦。拿,咁而家有個機會放o係你面前。唔需要自己去發明D咩,因為己經有人發明左,你只要攞返黎,改少少,再賣出去,咁就可以賺大錢。咩黎?咪就係OpenROV。


OpenROV係一部潛水機械人,佢可以潛入水底,將影像傳送返去水面o既電腦。最特別係,佢成個project都係open source,無論係零件,軟件,安裝過程,如何買到零件,全部都寫得清清楚楚。亦都係因為咁,我相信大陸好快就有人抄足呢部野,然後大量生產,然後改良,然後再生產。想做第二個Frank Wang,機會黎啦~




No comments: