Tuesday, November 26, 2013

IT interview (4) - 背野

繼續上一次o既話題,interivew時叫candidate做test,的確可以filter到一D連基本知識都冇o既人,簡單D講,呢D人其實係白撞,駁大霧。但如果個test太難,係會連D有potential o既candidate都filter埋,咁就真係唔知整個test黎為乜。
好多大公司大企業都有test,o既好多時個test係要你背API,背protocol,背syntax,甚至背晒咩version有咩唔同。呢D咁o既test,我通常一見到就眼火爆,點解?首先,作為IT人,我相信絕大部份人都係唔會背呢D野,而係需要時先睇返document,搵返個reference,如果唔係點解大學讀咁多野教寫document?仲有,如果要背晒咁多野先叫pass,唔該你叫我做test之前比個syllabus我,我考慮下讀唔讀先黎join個test,不過我相信就算真係比到個syllabus我,我睇完都唔會黎做test,因為個test根本唔make sense。不過,間公司話唔定真係想請個背到晒咁多野o既"神人",咁我會諗,如果呢間公司咁啱請左我,我入到去,咪要日日對住成班"神人"?
唔好意思,我唔係"神"架。

No comments: