Sunday, November 24, 2013

男女大不同?

一直以來,聽好多好多人講男女有幾唔同。D人成日話男人對女人諸多要求,又要天使面孔,又要魔鬼身材,又要有返咁上下學歷,又要小鳥依人,又要唔失禮人,其實女人對男人要求都唔少,又要有樓,又要有車,又要高學歷,又要型英帥靚正,搵到錢之餘仲要唔會亂洗錢,有上進心之餘又要工作穩定,仲要玩得,睇得,依靠得。其實我想話,男女對異性要求並無大不同,一句講晒,要better than above average。

聽唔少單身朋友講,不論男女都會話,唔知點解自己咁好條件都冇人要。其實你應該先反省一下,你想咩人要你?好多人一開始會話自己要求好簡單,女仔會話:"我無咩要求,淨係想搵個男人依靠下咋"。
"咁啱我有個朋友,佢都係單身,可以介紹你識喎!"
"佢做咩職業?"
"做IT。"
"下,IT人好宅架喎!"
我心諗,我都係IT人...
"佢好玩得,唔宅架。"
"有冇相呀,比我睇下先啦。"
"佢唔靚仔架。"
"咁你做乜介紹比我?"
"咁另一個朋友啦,做醫生,搵到錢,又玩得,又好傾,佢仲成日做gym,好健碩,應該啱你。"
"咁好?咁佢點解冇女朋友?"
"佢身材比較矮小。"
"有幾矮?"
"同你差唔多囉。"
"下...唔好玩啦"
其實我想講,你話無要求,係有個"如果"o係前面: "如果佢咩都perfect,咁我咪無要求囉。"
唔好玩啦...佢咩都perfect的話,點解要揀你?
事實上,男人都會有以上情況發生。男同女其實都一樣,都係想搵比自己高level一大截o既異性。而高level o既,又點會揀低level o既呢?
下次再呻冇人要之前,麻煩你反省下自己咩level,想搵咩level。

No comments: