Friday, November 15, 2013

IT interview (2) - technical test

香港IT人同外國IT人最唔同o既地方係,香港IT人經常轉工。大部份IT人平均一份工只會做1年半到兩年。原因就係同我之前提過o既待遇同workload不成正比。所以,識得interview o既IT人係會著數好多,同樣有十年經驗o既IT人,人工可以相差超過一倍。所以,interview skills係非常重要。亦都係因為咁,為左保持競爭力,我時不時都會出去interview,一來可以train下自己interview skills,二來可以參考下人地點樣interview,三來如果出面有公司出得起錢請我過當,而我又覺得份工OK o既話,轉下工又有乜所謂呢?I am always open to any opportunities.

最近去左一間誇國公司做個interview test,間公司主要提供system support比ibank同大型金融機構,呢個test主要係針對Java Development。去之前己經聽聞呢間公司會考得好詳盡,而且一D都唔係膚淺野。未考之前,淨係睇份test有幾多張紙,己經唔小野,拎起手係有重量,係一疊紙,而唔係幾張紙。以前我都有試過準備interview test o既問題,都只係5-10張紙,而呢份卷係幾十張紙。我未做己經O左咀。一邊做份卷,我一邊繼續O咀。因為份卷由java collections framework, exception handling, multi-threading, java memory structure, garbage collection到CVS,GIT operations, Linux command, SQL statement, JDBC。基本上你識同唔識o既野都考晒。

除左考technical skills之外,interview test多數仲會有business knowledge o既問題。視乎唔同職位,份量會唔同。例如呢間誇國公司o既另一份針對面對客戶o既職位o既test,會問咩係Equity,咩係Options,知唔知間公司有咩core product,知唔知公司有咩對手,對手provide咩product。同樣係非常詳盡o既test。

IT人一向以ibank為目標,只要入到ibank就發達,但有冇諗過就算比個機會你去interview,可能未見人就己經輸左o係份test度?

No comments: