Thursday, November 21, 2013

IT interview (3) - interviewer

最近聽說一個朋友in一間誇國企業o既IT位。個interviewer只係問左兩個technical questions。而其中一題係問validate一個email address o既regular expression。聽落呢題問題好似好professional,唔職IT o既人一定會覺得連佢問乜都唔知。

我其實想講,呢個interviewer真係唔知咩叫interview,無論係識識地IT o既人,定係好資深o既IT人都會話唔職答呢個問題。點解?因為IT人唔係唔背野的。如果可以google到o既,點解要記?google搵答案,隨時一分鐘之內就搵到。而我要自己去solve個問題,我諗我最少要幾個鐘。個interviewer問呢個咁o既問題之前,其實佢有冇諗過呢個世界有google。

呢個世界上實在有太多interviewer問D垃圾問題。如果一條問題係乜人都答到,或者乜人都答唔到,咁你問黎目的係為乜?除非個interviewer別有用心,諗住你好醒咁答佢:"比一分鐘我google完再答你。"

No comments: