Monday, September 29, 2014

試問誰還未發聲

2014年9月28日佔領中環行動正式啟動。隨之而來o既係一批又一批o既市民響應公民抗命,上街示威。本來佔中行動只集中o係政府總部門口進行,但政府出動催淚彈,激發其他市民參與佔中,而且擴散到旺角和銅鑼灣。



今日係9月30日,市民仍然留守於金鐘、旺角和銅鑼灣,雖然人數曾減少,但似乎未有散去迹像。

佔中由學生開始,而我地呢D上班族,其實對整件事又有咩睇法呢?講真,我身邊o既同事朋友都好關心成件事,有D仲有親身到場聲援。


有護士朋友甚至到集會場地救護站當值。


另外有一位老師朋友亦有到場聲援學生們。


雖然睇黎好似一面倒,排山倒海咁講示威者係手無寸鐵,和平理性,但其實亦有人覺得警察都係人,示威者都有傷害警察。



每一次睇到朋友們o係現場所見所聞,總覺得好心翕。香港人今日真係好團結,唔單止因為有好多人主動走出黎聲援,仲有好多人捐出物資,甚至無條件為集會人仕服務。


其實,政府我地為乜而咁做?今次集會聲勢咁浩大,就係因為中央落閘,香港只有假普選,以後香港人只能選爛燈爛蘋果。只要稍為有遠見o既香港人都會明白,今次決定如果我地唔推翻,香港就永遠冇機會再有民主,而只會好似大陸咁,乜都係中央控制。香港人將會失去自由。


睇到以上呢句說話,我只能說:小朋友,你大個左就會後悔架喇。



如果今日唔出聲的話,聽日就唔會只係催淚彈。





No comments: