Thursday, October 2, 2014

佔中現場所見所聞

曾幾何時,我以為今次佔中行動會好似之前咁,玩一兩日就會完。通一晚頂,好多人都仲頂得順,但兩晚三晚就好難講,最後集會人數就會大幅減少,然後自動散去。但過左兩晚之後,人數的確有減少過,但總會有人補上,令人數回升。我相信原因在於警察施放催淚彈,激發家中市民一齊支持示威者。而最始料不及嘅係,呢頭放完催淚彈,嗰頭就比人佔領旺角同埋銅鑼灣。





我其實唔太支持佔領地點太多。今次佔領中環行動其實目的係想表達真普選嘅訴求,而並非以民為敵。所以當知道尖沙咀被佔領,上水同元朗亦有人想佔領,我反而覺得佔領目的有點變質。我唔知道係咪有人打算騎劫佔中行動,定係有人搧風點火,令集會者與巿民發生沖突,使政府出師有名。我只知道佔中發起人叫人守護主要佔領地點係正確做法,至少要搞清楚佔領上水元朗並非佢地行動一部份。





佔領行動過左咁多日,常然會有巿民反對,但最估唔到係梁振英會企得咁硬,連坐低傾嘅機會都唔比,拖得就拖。我相信佢其實係等冇出黎集會嘅巿民慢慢醞釀反對佔中聲音,到時聲音夠大,佔中行動就不攻自破。而為左加速呢個過程,好多打手已經做緊野。例如喺網絡上製造假消息,打上電台講假故事,甚至斷章取義咁將集會人仕描繪成暴民。



我同意十幾萬集會人仕中,唔會個個都係高質素,梗會有少數人係害群之馬。只有去過現場嘅人先會明白集會嘅人係咩人,佢地喺度做緊乜野。嗰種守望相助,和諧嘅氣氛,我真係唔知邊度先會見到。可以肯定嘅係,大家心裡面都有同一理念,同一種感動,先會創造到咁嘅氣氛。




今日,我黎到金鐘政府總部門外,我見到公民廣場已經唔再開放比公眾集會,對我黎講,就代表民主已經消失,而且被冷冰冰嘅鐵欄圍住,而鎖匙就喺強權政府手上。回想當日因推翻國民教育而於公民廣場靜坐,呢個情景,我諗好難再出現。

今日所見所聞,再一次感動我。唔係因為佢地做左D咩,而係因為佢地呢種和平氣氛,令人覺不自覺地主動去幫手,令人好想保護佢地。



No comments: