Tuesday, March 8, 2016

I Am Legend (1) - 砍掉重練

好耐之前已經構思過寫一系列關於讀書問題o既文章,而今年學生自殺情況又特別嚴重,所以我諗都係時候要開始呢個系列,令學生明白讀書有問題係必然的,同埋點樣去處理呢D問題。我好歡迎各位朋友留言,大家互相分享下讀書心得。

呢個系列點解叫I Am Legend呢?因為我相信每一個人都有一個獨特o既故事,而故事o既主角某程度上都係一個傳奇,無論佢做過D咩,喺佢o既一生入面每做一件事都會對故事結局影響深遠,甚至造就唔少轟烈o既場面。我覺得讀書時期o既經歷,對人生影響最大。

講返最近o既學生自殺,其實每年都發生緊。小弟當年讀科大,亦曾經因為科大係香港o既大學之中自殺率最高而驕傲。唔好誤會,我都有惻忍之心,我都會因為有同學自殺而唔開心。但當時讀書讀到天昏地暗,我就會諗,我仲未自殺,所以我仲未輸。我驕傲,因為有人輸左,寧願選擇砍掉重練,而唔係勇敢地面對將來。而我重來唔鐘意輸,就算呢個世界真係有輪迴,砍掉之後真係可以重練,我都唔鐘意重頭黎過。

就好似玩一隻RPG遊戲咁,我唔鐘意玩黎玩去都淨係玩個開頭囉,冇錯,有時喺最開始o個陣係會錯過左一D野,或者揀錯選項,搞到好難玩落去,但你唔玩落去,你又點知結局係點?就好似《金庸群俠傳》咁,你以為九陽神功好勁?你以為一陽指,降龍十八掌好勁?點知原來有人發現最癈o既野球拳先最勁。



如果每次遇到難關都要自殺,咁我相信我已經死左過千次。 但亦都係因為我每次都冇砍掉重練,所以先可以一直都喺度升level,level高左,就自然會多左選擇,絕招亦都越來越多,人生就會變得越來越好玩。

講講下,又好想重溫返 《金庸群俠傳》添。

No comments: