Monday, October 27, 2014

管理(11) - 同事遞信關我乜事?

曾經o係超過十間公司做過o既我,觀察到每間公司o既管治方法,文化,流程等,都係有各自一套的。不過,每間公司,無論大定細,其實都有共通點。說穿了,公司之所以存在,其實咪又係為左做生意搵錢。為左達到目的,老細們都搞盡腦汁去優化公司各個部門以賺取最高利潤。可是,雖然如此,佢地其實每一日都犯錯,例如過份主觀,太愛面子,一成不變,不懂用人等。

看了老占的文章,很感概:
公司新來了一個Reception叫Sarah

說真的,每一位新入職o既同事,開始時一定很願意為公司打拼,希望做出成績,從而得到重視。但每一位遞信o既同事,亦必然有某些原因而令佢對公司不再存有希望。一位同事由很願意打併,慢慢轉變為不再存有希望,如果話公司沒有責任,相信很難說服人。

可是,每位老細都會覺得同事要離開,唔代表公司做得唔好。係佢自己受到外面其他公司o既引誘,又或者係同事自己expectation同公司太大落差,所以佢先會走。一句講晒,公司冇問題,係佢自己o既問題。

曾幾何時,我o係一間公司入面做左兩年多。當年我只係一個Analyst Programmer,但負責公司其中一個最重要o既system。我見到無論係個system本身,定係deployment流程,甚至人事安排,team structure都有好多問題。反映左無數次而不果之後,我最後寫左份proposal。

結果點?三個字,石沉大海。

同老占文章中描述o既現像一樣,提出意見,就等於挑戰權威。為公司好,高層會覺得你多事,有不軌企圖。

o係香港工作,其實都幾悲哀。

No comments: