Tuesday, April 1, 2014

置業

身邊有人問起,而家D樓咁貴,點解都會買?



問呢個問題o既人,估計都係由投資角度去睇成件事。投資的話,最基本o既賺錢方法係平買貴賣。而家D樓相比以前,或者同其他國家比較,都係貴好多,睇黎唔應該買。

不過如果用住家角度去諗,就完全唔同晒。如果你肚餓,你想買個飯盒,20蚊飯盒當然平,但而家係100蚊,咁你買唔買?肚餓,當然要食飯,貴一貴都要食,所以100蚊都要買。如果我今日唔買,我點知之後一盒飯會唔會變成要110蚊先買到?如果我唔買,咁我就要一直餓住,會傷胃,咁又值唔值得?

我買樓,純粹係有需要,貴都要買。

租屋住,錢比左,永遠唔會攞得返,D錢有出冇入。但買樓自住,你供樓o既錢,其實係儲左o係層樓度,隨時可以按返出黎應急。

如果仲係唔明,可以睇下呢一篇blog,相信會清楚得多:
樓價高企仍適合買樓的人(上)


No comments: