Sunday, December 29, 2013

Must-have apps for iPhone 2013 (3)

以iOS game而言,2013我玩o既主要都係Grand Theft Auto系列,包括GTA III, GTA: Chinatown Wars,GTA: Vice City 同埋 GTA: San Andreas。
GTA系列出名於高耐玩性,多任務,亦多隱藏野,而且有故事性,不過我覺得最吸引我o既係可以o係城市入面橫衝直撞,同差佬駁火,對於香港人黎講,打打殺殺係一個好好o既減壓方法。
第一隻o係iOS玩o既GTA係GTA3,一開始覺得D 3D畫面好差,唔夠靚。但玩落之後,就覺得畫面其實係次要,最重要係遊戲內容同埋順暢度。爆機之後,再己經不能自拔,所以買埋其餘三隻GTA。講真,其實每一隻GTA都可以玩好耐,幾十蚊就可以買到其實都幾抵玩。
GTA: Chinatown Wars其實我覺得幾特別,因為佢用返由上向下望o既視角,而唔係其他三隻咁任意調較,有D似玩返第一集GTA o既感覺。不過GTA o既高可玩性,令到畫面兩邊需要放置好幾個button,加上要顯示小地圖,角色狀態同埋武器,如果用iPhone玩就會好辛苦,所以我只會用iPad玩GTA系列遊戲。

玩到GTA: San Andreas,除左畫面改進左好多之外,亦多左好多元素,例如主角會有女朋友,要間中同佢出下街,而主角亦都多左幾個attributes,例如揸車揸得多,會提升driving skills,做下gym,又會揀出多D muscle。

總結而言,GTA係o係我部iPad放得最耐o既game,就算爆左機都唔係好想delete左佢。如果大家諗唔到用iPad玩咩game好,我會推薦GTA系列。

No comments: