Friday, December 13, 2013

唔識唔好扮識

我諗每一個IT人都見過有人o係自己面前班門弄斧,就好似最近有人話bitcoin發行量可以無限。講真,我睇一睇此專欄作家係邊位,然後記住呢個人吹水唔抺咀,以後佢寫D野9成不可信。

唔識bitcoin o既,就唔好扮識,連bitcoin係點產生都唔知,就唔好扮晒專家,仲要話"虛擬貨幣非「有限」...既然人人皆可無中生有,那虛擬貨幣的發行量實際上是無限。"其實佢知唔知自己講緊乜。bitcoin mining最初的確係好容易,但而家己經要靠強大o既電腦或者用crowd sourcing o既強大力量去挖。如果想做bitcoin miner,自己google下點做啦。如果想無中生有,可能要問下o個位"作"家。

除左寫專欄o既人之外,D上司老細都好鐘意明明唔識又扮晒識。講左好多次,IT人每個都有自己o既skillset,你要請一個人做Role A,就唔好請左佢返黎就叫左佢做D風馬牛不相及o既Role B。有咩問題?問題就係佢未必識做Role B,就算識,佢都唔會鐘意做Role B,因為佢當初accept個offer係想做Role A。你叫佢做Role B,其實同叫佢自動辭職冇分別。老細們經常以為IT人就係IT人,請一個IT人,咁所有IT野都可以搵佢做。我想講,IT人唔係文員,你請個文員執文件,佢梗係乜野文件都識執,但你請個IT人返黎,你點可能expect佢又識寫program,又識起network,又識買機報價,又識vendor management,又識...(下刪一百字)

其實,各位上司老細,o係你做任何同IT有一丁點關係o既動作前,可唔可以先consult下你o既IT最高領導人(即係CTO or CIO or CISO)呢?冇?咁你consult下我,睇下我幫唔幫到你。唔好再乜都唔識又要扮晒識。面係人地比,架係自己丟,路姆西係人地丟你。

No comments: