Wednesday, December 18, 2013

Must-have apps for iPhone 2013 (1)

2013年好快就完,作為一個IT人,每年都會用/試好多唔同嘅app。有時係為左新鮮感,有時係單單因為個icon靚而install黎睇下咩黎,而更多時係見好多人,所以自己又會試下用。

如果你問我,2013年用得最多嘅app係咩app,我應該會揀AppShopper。


因為我每日都會開一開,睇下有D咩app係最popular,同埋會睇下app排名,有D app排名好高,而我又冇用過,就會download黎睇下咩黎。就係咁,我每日都會開一開AppShopper,然後download新app,玩一陣,再delete返個app。我大部份用緊嘅iPhone app都係因為AppShopper而install。

呢個app除左可以睇到用家rating之外,仲可以mark你own左咩app,又可以將個app加入wish list,到個app變為free或減價時就會有通知,好就係用呢個功能用低價買左好幾個想要嘅app。另外,呢個app亦都可以睇到每個app嘅activity,即係幾時放上appstore,幾時加價減價。

可惜,早幾個月Apple將AppShopper下架,而家己經冇得再download,不過因為我一直都install左,所以可以繼續用。雖然AppShopper冇左,但開發商之後發佈一個叫AppShopper Social嘅app黎代替舊app,功能差唔多,但多左social network元素,但我本人就始終鐘意舊版AppShopper多D。

By the way,其實呢個app同AppShopper.com係互通,只要開個account,你mark左嘅wish list同my app,就可以兩邊都睇得返。

No comments: