Thursday, December 26, 2013

Must-have apps for iPhone 2013 (2)

香港公共機構或政府機構其實真係好out。成日話大力支持IT業,但我真係完全feel唔到政府做過D乜。唔好同我講,喺公屋大堂裝D上唔到網o既wifi AP咁o既官商勾結project係叫做支持IT業。
不過,其中一D公共機構app,其實又真係好有用。就好似香港天文台o既app就值得一讚,尤其最近天氣寒冷,唔少朋友都用天文台app去睇天氣,再決定當日著幾多衫或帶唔帶遮。而熱天o個陣,最多人用呢個app o既時候當然係打風落大雨o個陣,無論個結果洗唔洗返工或者有冇得早放,基本上都有無數打工仔開住個app,每幾分數就refresh一次。雖然個app,無論係個icon定係app入面D制,都好似好求其,但佢勝在資料夠update,分區氣溫,天氣警告,各樣資料都好齊。
其實香港人制作o既app一向唔入流,介面設計,可用性,趣味性,各方式都唔及外國o既app。所以我部iPhone亦都極少keep住香港app,而天文台app實在係一個exception,由佢推出到而家,我都冇uninstall過,而且機乎日日都會開黎睇下天氣。所以佢成為我推薦o既must-have app,實在係實至名歸。

No comments: