Thursday, May 12, 2016

支持毛記! 支持王維基! Yeah! 啪啪啪!

寫左咁耐blog,原來只係寫左99篇。而呢一篇係第一百篇。

諗左好耐寫咩好,好多題材都喺腦裡面飛過:講CV?講搵工?講讀書?講IT?講management?講投資?定係再次寫小說?又或者開新topic講愛情?講男女關係?

最近我做左一件好耐冇做過o既事--睇電視。我喺電視面前坐左三個幾鐘,而我唔係因為打機而坐咁耐,其實事後真係有D驚訝。

我對毛記電視同香港電視一樣,都係咁感興趣,無他o既,大台真係已經做到好悶,我已經好耐好耐冇睇大台喇。而當初香港電視出現,真係無論對我定對所有香港人都係有好大衝擊。亦都導致唔係太睇電視o既我又睇返電視。雖然毛記電視同香港電視一樣都係冇免費電視牌,但作為觀眾o既我又唔覺得分別真係咁大,可能對佢地o既收入影響會大D。

而ViuTV,我當初都唔太接受,因為始終佢係NowTV o既免費版,就好似一間報館,已經一直賣報紙賣左幾十年,出份免費報紙通街派,質素又會有幾高?其實就算到而家我都唔太鐘意佢D節目,始終太過守舊。不過有D節目係特別吸引我o既,例如G1格鬥會。講真,ViuTV黎講,我好似淨係會追呢個節目。而港台電視其實都有D幾informative o既節目,不過你叫我坐幾個鐘睇佢,應該好難。

不過,前兩日ViuTV直播毛記呃like賀台慶,我真係一直有坐定定睇到尾。講真,有驚喜,亦有失望。不過,我係支持的。就好似王維基咁講,佢地得咁少資源但做到咁多野,真係唔簡單。

講到王維基,佢喺毛記台慶當日宣佈「考慮」參選九月立法會選舉,呢樣真係估佢唔到。由HKTV開台前一直留意佢,甚至佢每日寫o既blog我都有睇晒,只係可能中間miss左幾日。我知道佢以前有涉足政治,但我一直都以為佢會做返個純情小商人,但真係估唔到佢有參選立法會議員直選o既諗法。

毛記訪問王維基:
http://www.tvmost.com.hk/201605061212_video_mostnews_wikipediawong

我覺得香港真係好需要有D人係真心為香港人發聲。而王維基,我覺得係一個比較真o既人,佢講得冇錯,香港人好多時都係得把口,好似我咁,只係一個鍵盤戰士,但我手上都有選票的。我把口唔夠力,咪投票比可以代表我o既人囉,如果可以的話,我都想投票比王維基,又或者可能我又比佢呃左掛。不過比佢呃,總好過比其他政棍呃。

No comments: