Sunday, May 15, 2016

勝者為王

ViuTV開台時,其實我冇乜點留意佢有咩節目,因為我一心諗住睇HKTV,而佢又攞唔到牌,而ViuTV就好似一個亞視o既代替品咁。不過,《G-1格鬥會》係我第一個留意到o既ViuTV節目。講真,港女出名錫身,小小刮損扭親,都已經o係facebook post晒相,嗌晒救命。而G1又真係搵到一班港女出黎簽生死狀,互相打個你死我亡。

尋晚G1終於打完,講真,一直睇左咁多場比賽,我始終覺得Vangie會一直贏落去,可惜佢原來已經傷到打唔到,睇唔到佢攞金腰帶,真係覺得有D可惜。不過,玩得比賽,就有輸贏,無論咩原因,係因為喺台上打輸,定係受傷打唔到,我都覺得贏就係贏,輸就係輸。而Hazel當然係實至名歸,咁多個之中,我諗真係只有Hazel先有能力同Vangie分高下。不過,其實喺初期其實我睇好龍小菌,單單因為身型同體重。你諗下,龍小菌同Rika對打的話,唔講技術都知龍小菌贏九條街。不過,比賽o既野,唔係只講外型,而係要睇埋當時身體情況,心理質素等。

決賽前,Margie未打其實已經輸左。佢其實根本已經唔想打,一心只諗住搵個藉口退出。而佢個教練真係好野,佢真係motivate到佢上台打,打到兩個回合已經唔錯。Margie隻手比Hazel扭傷呢個係事實,但有幾傷只有佢自己知。我唔係話佢扮傷到打唔到,而係佢個氣勢同之前幾場比賽相比真係消失於無形。講真,佢第一次同Hazel同打雖然輸,但輸得型,輸個之後,仲有個氣勢喺度,仲講得出「邊度輸左,就要邊度企返起身」呢D說話。但到決賽,好明顯佢已經變返一個港女。

勝者為王。所以就算Margie係咩原因而輸都好,輸左就係輸左。幾多fans喺facebook同你講贏嗰個係你,都只係嘥氣。

勝者為王。呢個世界就係咁現實。


No comments: