Sunday, April 17, 2016

I Am Legend (3) - 世紀賤男

我一向好少睇八掛新聞,亦好少留意娛樂圈o既野,好多時D人話邊個老婆係邊個富翁個女,邊個係邊屆港姐老公,我都一向唔知。不過最近viuTV開台,香港從此唔係一台獨大,咁我當然都要支持下。

話說睇左蘭子講賤男,而嘉賓係陳莉敏同周永恆。如果我唔睇,我都應該會一直以為周永恆自己都開左間公司,點都會識大體。點知,原來佢仲係一個小朋友。

成個節目,我只係睇到幾點:
1. 佢不停想用英文去表達,但佢反而搞到自己好似唔識英文咁。
2. 佢話佢只係讀到中四。
3. 佢認左佢有打老婆。
4. 節目錄影期間,佢不停講粗口,其中有一句已經嘟到我聽唔到佢講乜。
5. 佢做做下節目離座走人。

講真,可能你會覺得我太主觀去睇呢件事,但我覺得大家可以睇返呢個節目,我諗大家o既觀感應該唔會差太遠。

佢睇咪賤男,我諗大家心中有數。但我想講,如果佢當初讀多D書,個結果係咪會唔同?可能一樣掛,但至少唔洗連用幾粒英文字都比人笑。

讀書唔係最重要,但喺人生路上一定幫到唔少。讀書唔一定細細個讀,大個左,出黎做野,甚至五六十歲,都仲可以讀。但大個左都唔明讀書有幾重要的話,就真係好唔成熟。

No comments: