Monday, July 14, 2014

管理(6) - Think to Survive

大家都知道,Apple同Samsung一直鬥得難分難解,世界各地都不停打官師。有人覺得Apple好,有人覺得Samsung好,但不久之前,Samsung仲係比人話完全抄足Apple,無論係手機嘅外表定係UI嘅design都非常相似。

我記得我用Samsung Galaxy S (第一代)係要5千幾蚊,而無論手感,performance同user experience都極差,所以一開始係冇人睇好Samsung。而Apple為左打擊呢個競爭對手,一直不停打壓Samsung,除左透過廣告冷嘲熱諷之外,仲o係世界各地提出指控,話Samsung侵犯專利。說穿了,目的只有一個,就係要令Samsung貨品唔能夠推出市面,令龔斷局面持續。

Apple o既一連串動作,當然會令人質疑Samsung係抄襲,但同時亦都間接幫Samsung做宣傳。原本唔識Samsung o既人都會想知Samsung有乜咁巴閉,要Apple勞師動眾去打壓。

好幾個國家判Samsung抄襲,當然會令Samsung蒙上Copycat o既污名,但事情發展又估唔到會咁出人意表。

o係澳洲,Apple亦有指控Samsung抄襲,要求禁止Samsung出售旗下產品,但最後,指控竟然被推翻,令Samsung在當地合法銷售手機同Tablet。而最精彩o既係,Samsung o係當地刋登全版廣告,title係"The tablet Apple tried to stop."



到今日,Samsung同Apple之爭仲未有結果,而呢個故事帶出一個重點:有時被對手迫到入牆角,並不代表唔能夠翻身,只要動一動腦筋,要生存落去並非難事。

No comments: